Plaza Escuelas Pías, 27 12002 Castellón

Els alumnes de 3r participen d’una ruta matemàtica per la Universidad Jaume I

Escuelas Pías Castellón

Els alumnes de 3r participen d’una ruta matemàtica per la Universidad Jaume I

Els nostres alumnes de tercer d’ESO van participar aquesta setmana d’una ruta matemàtica per la Universitat Jaume I. Cal pensar que si les matemàtiques estan  presents durant tota la seua vida acadèmica i tenen un paper fonamental, és perquè també el tenen en la vida diària, encara que de vegades no sigue fàcils  veure-les.

Amb aquesta activitat els alumnes han de recórrer part de l’UJI amb uns ulls matemàtics per adonar-se’n que les matemàtiques estan presents per tot arreu i segurament esorprendres en la quantitat de coses que les podem observar: en l’arquitectura de la universitat, el mobiliari urbà (fanals, papereres,…), els edificis (façanes, portes, reixes,…) les estructures (quines formes geomètriques s’utilitzen), com estan construïdes les escales… i milions de coses més!

En aquesta ruta han de posar en pràctica tot allò que han après, han de fer estimacions, càlculs, observacions i fins i tot, dibuixos o esquemes. Hi ha activitats que es realitzen in situ en un punt concret del recorregut, altres durant tot el recorregut i d’altres que es realitzen posteriorment.

És l’hora de gaudir amb les matemàtiques!